גני אירועים מטופחים בשרון לא חסרים, אבל גן אירועים כזה, בנתניה, יימצא מעט מאד פעמים. כאן תוכלו למצוא פתרון אירוע בכל עת, ותמיד לחוש שאתם חוגגים בליגה אחרת של ארגון אירועים. כאשר אתם במסגרת גני אירועים בנתניה אתם זוכים, למעשה, למענה שהוא 100% איכותי תמיד.

בבוקר ובצהריים ביום שישי – צמחייה בעיצובים מיוחדים

בואו לחגוג אירוע  כמו בחיק הטבע, כשמסביבכם צמחייה עתירת ירוק וצבע, והסידור שלה אינו סידור פרא אלא סידור מלכותי כמו בארמונות. כך, אתם גם חשים משוחררים כמו בטבע, וגם נהנים מגן מעוצב, מרהיב ביופיו ובעל סדר פנימי מעולה.

בימי השבוע בערב – חגיגת תאורה חסרת פשרות

בואו לחגוג בערב אירועים רוויי אורות, בהם הצמחייה (שלא נראית בלילה) מתחלפת בלדים צבעוניים אדומים, צהובים, ירוקים, סגולים וכחולים. בואו לצפות בפריטי תאורה מנצנצים ומתחלפים, לצד פתרונות התאורה הקבועים. אנו ממליצים לכם לבחון גני אירועים בנתניה בבוקר ובערב לחוד על מנת שתצפו בשני סוגי העיצובים הללו ותבחרו את המועדף עליכם מבחינה אומנותית.

הגן עוצב על ידי תאורנים ואדריכלים מן השורה הראשונה

הן העיצובשל גן אירועים זה ביום והן עיצובו בלילה נעשו על ידי מומחים. בניגוד ללא מעט גני אירועים בנתניה, לא נחנו על זרי הדפנה בשופ תחום בעיצוב. הסתמכנו על האדריכלים המובילים, ועל אנשי עיצוב נוף מן המעלה הראשונה. בכך, זכינו לבנות את אחד מגני האירועים המבוקשים באזור.

גן האירועים זמין גם בחורף

ניתן לחגוג כאן גם בחורף עם אמצעי בידוד תרמי אשר מהווה סגירת חורף. אמצעי זה מגן עליכם מהקור ומונע זליגת משקעים לתוך האירוע. על כן, אנשים חוגגים כאן כל השנה ונהנים מאד גם כשהעונה גשומה וקרה מאד.

מחירי אירועים בגן האירועים

מחירו של האירוע בגן האירועים נקבע על פי תעריף שכירות קבוע. יחד עם זאת, יהיו שימושים שונים שתעשו בגן הזה, תזמינו קייטרינג לבשל לכם אוכל, אנשי סאונד לכיוון מערכת השמע כך שתגיע לכל הקהל, וכד'. לכן, כאשר מביאים יותר קהל, הסה"כ השקעה בכולכם עולה, כי צריך להשקיע בכל אחד מכם לחוד בלי שההשקעה תרד ברמתה. לכן, עלייה בכמות המוזמנים היא עלייה בתמחור האירוע.