מקומות לאירועים עסקיים

מקומות לכינון אירועים עסקיים צריכים להיבחר על קוצו של יוד. על אף שזו לא החתונה שלכם או הבר מצווה של הילד, ואפילו לא בת המצווה של הילדה, גם אירוע שלכם, לעסק שלכם, מהווה פרויקט של ממש, אשר בחירת מקום כינונו ממש קריטית להתהוותו ברמה הטובה ביותר. מקומות לאירועים עסקיים חייבים להיבחר על סמך מספר פרמטרים חשובים.
 
קונספט האירוע
 
אין מה לעשות, גם אם נדמה לכם שהאירוע ניטרלי ובלתי תלוי, והקונספט היחיד הוא החברה או העסק שלכם, בחיים האמתיים זה לא ככה, ואתם תצטרכו להחליט אם יהיה זה אירוע לטיני, מערבי, מודרני, אוריינטלי, מזרח-תיכוני, וכד'. ככה מעוצבים אולמות אירועים בתל אביב וידוע שעיצוב יוצר מציאות. לכן, מומלץ שתשבו עם משאבי האנוש, או עם השותפים שלכם בעסק, תחשבו על קונספט, ותפעלו לאיתור האולם המתאים, זה שהתפאורה והתאורה שלו ייראו בדיוק כמו מה שדמיינתם ותכננתם.
 
לוגיסטיקה באולם
 
כמובן שבלי מנוע אין אוטו, ועל אותו משקל – אם אין לוגיסטיקה אין אירוע. עליכם לברר מול ההפקה (שמיד נאמוד את טיבה בפרק נפרד) האם האולם מתאים בכלל לחגיגה בהיקף שאתם מבקשים, עם כמות החוגגים שאתם מתכננים להזמין. עליכם לוודא שיש תנאים לוגיסטיים מלאים לכל אורח, החל מעזרי-מזון, סכו"ם, מפיות, צלחות וכוסות, ועד לתנאים מספקים בשירותים ובמלתחות. בחתונה שלכם, שזה אירוע רציני ראשון שהפקתם, או לפחות בין הראשונים, חברות ההפקות גילו יותר אמפתיה, אבל באירוע עסקי מצפים מכם לניסיון, ולא כל מה שנדמה לכם כמובן מאליו – אכן יתממש. על כן, אם יש ספק אין ספק, ובלוגיסטיקה לא משחקים אלא מבררים מראש, והרבה זמן טרם האירוע.
 
טיבה של חברת ההפקות
 
אין מה לעשות, צריך לומר את האמת: חברת הפקות טובה היא המפתח להצלחת האירוע. לאחר שביררתם כי באותם מקומות לאירועים עסקיים בהם תכננתם לחגוג את האיוונט שלכם יש קונספט מתאים, והלוגיסטיקה המסופקת במקום מתאימה להיקף האירוע שלכם, חשוב לברר מי היא חברת ההפקות, מה היא עשתה, אלו אירועים הפיקה בעבר, האם יש לה קהל ממליצים שיכול להעיד לטובתה, וכד'. כך, תוכלו להבטיח כי זכיתם בחברת הפקות מתקתקת-עבודה, כזו שתספק מענה לכל דבר באירוע שלכם.