מקומות לאירועי ברית

להלן מספר מקומות נבחרים לאירועי ברית: אנו מעוניינים להמליץ על גן אירועים כפרי על רקע הפסטורלה המהפנטת של אזור הדרום, או על אולם אורבני עם נוף לבאר שבע, שהוא אחד האולמות הנחשקים באזור הדרום. באופן כללי, אזור הדרום עבר תנופת פיתוח של ממש, שבאה לידי ביטוי גם בשדרוג מערך האירועים של האזור. לכן, מקומות לאירועי ברית מוצאים בדרום ונהנים משפע של יתרונות חסרי תקדים.
 
גן אירועים בדרום
 
אחד מגני האירועים היפים והפסטורליים ביותר בארץ. זהו גן אירועים אשר מבוסס על דקים, צמחייה, נוף מדברי וכמובן תאורת לילה עוצרת נשימה. הכל תוכנן על פי צו אדריכלי, ונעשה בהתאמה לקהלים גדולים שיפקדו את האירוע שלכם. בואו לשמח ולשמח אחרים עם גן האירועים הקסום שלנו.
 
אולם אירועים בדרום
 
בואו לחגוג באחד מהאולמות המעוצבים והנחשבים ביותר בארץ , אשר תוכנן ובוצע על ידי אדריכל רב עוצמה וכישרון. אולם אירועים בדרום מכיל את כל מה שתצטרכו לכינון אירוע מושלם וסוחף, החל מתפאורת פאר, כלה במקומות מרווחים ועד לחברת הפקות מקפיצה שתיקח את האירוע שלכם כמה צעדים קדימה ותגרום לו להיראות יפה ותוסס במיוחד בהשוואה לבריתות בדרך כלל!
 
ניתן להזמין את 2 מקומות האירועים
 
בימות הקיץ, למשל, מקובל כי גן האירועין משמש כרחבת קבלת פנים, והאולם משמש כמקום האירוע העיקרי, אלא אם תזמנתם את האירוע לשישי בצהריים, ואז ניתן לחגוג יום מלא בגן האירועים. במידה ומדובר באירוע חורף, האולם משמש הן כרחבת קבלת פנים והן כמקום החגיגה העיקרי של האירוע.
 
עלויות מקומות האירועים
 
עלויותיהם של 2 מקומות האירועים הללו נגזרת מכמות האנשים שיבואו לשמוח בשמחתכם באירוע, מסוג המזון שייבחר בקייטרינג, מסוג הפעולות שיהיה על צוות ההגברה שנספק לכם – לבצע, וכמובן – משירותים חיצוניים שתבחרו עבור האולם, למשל מגנטים לאירועים או מוזיקה לאירועים. העלויות נגזרות גם ממשך האירוע ומהמשאבים שנדרשו על ידי לקיימו. המחיר תמיד יימסר מראש, בהערכה טובה מאד למה שיקרה במציאות כשתידרשו לשלם. אמינות בנושא כמו ארגון אירועים היא סופר חשובה, ולכן אם אינכם רוצים להסתבך עם חברה שאתם לא מכירים, פנו אלינו ונשמח לטפל באירוע שלכם!
 
על אירועים בדרום פלסיו ניתן לצפות כאן